zaterdag 26 september 2009

» B M W 316 I te koop (€ 8.500)

Wegens gebruik van Firmawagen,verkoop ik daarom deze b m w 316 i.Deze b m w heeft alle optie\'s.En dat zijn er zeer veel.Voorbeeld,met automatische airco,met afneembare trekhaak,met allu velgen,met electrisch dakvenster,dat in 2 verschillende standen open en dicht gaat.Met neerklapbare achterzetels,met electrische ramen,met electrisch en verwarmde buitenspiegels,met electrisch regelbare buitenspiegels,met dimmende binnenspiegel,met achter ruit verwarming,met hoofdsteunen voor en achter,met alarm,met antidiefstal systeem,met 5 deuren,met 6 handgeschakelde versnellingen,met ruime koffer,met binnenverlichting in de koffer, met electrisch regelbare bestuurderszetel, en nog zoveel meer.Ik doe er gratis ook nog 4 goede banden bij met stalen gente.Deze banden gebruikte ik als rezerve voor in de winter.Kilometerstand is nog maar 127000km.Daar staat op internet een b m w 316 I te koop met maar liefst 437000km,die staat te koop op internet,zo kunt gij met mijn b m w nog zeker 300000km mee verder rijden.Want ik heb nog maar 127000km.Mijn prijs is 8.500 euro.Ik ben te bereiken via mijn email adres, vhvb.ni@telenet.be Deze b m w is van Mei 1999.Deze B M W heeft witte pinkers.Mijn g s m nummer is 0492/85/23/92/\'
Vanhaverbeke
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten