zaterdag 3 oktober 2009

» B M W 316 i te koop (€ 8.500)

Wegens dubbel gebruik,verkoop ik mijn b m w 316 i.Deze b m w is van mei 1999.Alle optie\'s aanwezig,automatische airco,metaalkleur,met allu velgen,met electrische buitenspiegels,ook met electrisch verwarmde buiten spiegels,deze buitenspiegels zijn electrisch regelbaar,ook electrisch regelbare bestuurderszetel,ook electrisch regelbaar dakvenster,electrisch open en dicht in 2 verschillende standen.ook met afneembare trekhaak,ook met neerklapbare achterzetels,en nog zoveel meer.Mijn prijs voor deze nog heel goede b m w is 8.500 euro.Bij verkoop word deze b m w gekeurd,en met bewijs van Carpas.Ik ben te bereiken op het nummer van mijn g s m 0492/85/23/92/.Kilometerstand van mijn b m w is nog maar 128.000km.Mijn g s m is 0492/85/23/92/\'
Vanhaverbeke
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten