zaterdag 26 december 2009

» BMW 7 (E38) Dsl 725 tds (n.o.t.k.)

model: 7 (e38) dsl type: 725 tds 4 deurs maand/jaar: 1/1996 kleur: zwet ruiten zijn nu oek zwet getint. enkel ruilen seulement changer contre bois pour chasser des animals goeiendag ik zen zot van jagen en op zoek naar grond voor op beesten te schieten. eventueel te huur. als er nog geen beesten op zitten zet ik ze zelf uit. moet dan wel groot genoeg zijn=minstens 10.000 m² en omheind. gene schrik voor schade aan den omgeving want ik jaag al jaren, zijn goe getraind en ben bij de commandos geweest. hierdoor heb ik hele goeie ervaring in de jacht als u zo ne stukske grond heeft, mag ook landbouwgrond zijn he(ma liefst bos), en u wil die ni verhuren maar verkopen kunnen we eventueel ruilen tegen: alle wapens(in hele goede staat, zie foto) + munitie vanop de foto + bmw 725tds met m-kit met tuning, zeer groten auto! + 3 elektrische fender gitaren (de 3de staat er niet bij op, moet ik nog fotoke van maken) + euro\'s afhankelijk van de grootte van de grond (eventueel he) het is wel belangrijk da ik er ongestoord kan jagen. dus liefst een verscholen stukske natuur zonder pottekijkers! eventueel zen ik bereid u mee te late jagen ma dan onder condities he! geen gespeel of gezever!! ge moet ook geen bleitende kinderen meepakken want dan gaan we niks kunne schiette sorry ma wil geen misverstanden okay merci en misschien tot binnekot freddy je parle pas francais je comprend pas laissez moi gerust! ni belle na 8 uur want woon nog bij ons ma\'
Frederic
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten