zaterdag 13 februari 2010

» BMW 318 CI Pack Beige lederen interieur airco (€ 7.250)

Beste, bij deze bied ik mijn super mooie 318ci coupe te koop aan. Wagen heeft zeer veel opties zoals oa: -Vol lederen interieur -Wortelnoot houtinleg -Sportstuur -Multifunctioneel stuur (cruise control + radio) -Verwarmde zetels -Elektrische ruiten voor en achter -Centrale vergrendeling met afstandsbediening in sleutel(2x) -Radio casette + 6cd lader -Elektrisch schuif en kanteldak -Airco -Voll optie op paarkeersensoren en xernon na -... Kilometerstand van de wagen is 181.000 Ik rijd nog dagelijks rond met de wagen maar mag weg wegens dubbelgebruik, ik laat de wagen nog keuren voor verkoop. Bij interesse hoor ik het graag. mvg peter ceyssens 0494/44 88 04\'
Peter-jan
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten