maandag 29 november 2010

Met spijt verkoop ik mijn bmw 316d efficient dynamicsDE WAGEN  IS IN UITMUNTENDE STAAT, GEEN DEUKEN, GEEN KRASSEN , GEEN STEENSLAGSCHADE !!

Dit is het speciale zuinige type, dat de motor stil valt bij het rode licht waardoor er een laag verbruik is4.4 gemiddeld 2.9 op autostrade .En deze heeft toch nog meer dan 115pk.IK heb hem bij bmw gekocht dus de garantie kan overgedragen worden naar de nieuwe eigenaar.Doordat ik nu zelfstandig begin is dit te klein en ga ik een grote cammionette kopen. " Opel vivaro''De nieuwe eigenaar moet nog 3 jaar niet naar de keuring.De wagen heeft nog maar 19.500 km op de teller dus is zo goed als nieuw he ...Voor verkoop krijgt deze nog een ONDERHOUD BIJ BMW zodat u tot 60.000 km geen zorgen meer moet maken en niets meer moet doen.Er zitten een heel deel opties opzoalsEfficient dynamicsCruise controlRegensensorChrome exterieur lineairconditioning achteraanverwarming achteraanZwart lederTitanium inlegMiddensteun met plaats voor drinken.Automatishe lichtenAutomatishe ruitenwissersBediening aan het stuur enz enz18 inch ORGINELE bmw M velgen met dunlop banden op.Dit is ORGINEEL ZO dus mag door de keuring.De velgen met banden kokste me over de 4000 euroM SPORTBUMPER VOORAANM SPORTBUMPER ACHTERAANM ZIJLIJSTENDe wagen is wit en het facelift model, het laatste nieuwe model dus.Als u deze samensteld bij bmw kost u deze op nu 36.800 euro 

ik vraag 27.750 alles in dus ik laat al bijna 10.000 euro vallen op enkele maanden tijd, dat is echt niet niks

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten