maandag 13 juni 2011

Hyundai I30 geen schade, perfecte staat 2006

Hyundai I30 geen schade, perfecte staat 2006 Ik verkoop mijn wagen mits aankoop suzukiswift, deze heb ik nog maar 2maanden in gebruik, 2maanden geleden gekocht voor 9000 euro mits ik snel een wagen nodig had, nieuwstaat enorme goede wagen maar ik ben meer voor kleine wagens. Heeft MP3 en IPOD aansluiting, grijs metaalkleur, 125OOO km, word verkocht met keuring voor verkoop, geen schade, elecktrische ruiten en afstandsbediening, elecktrische spiegels, 5deurs, diesel 1600 trekt snel op en is perfect voor mensen die lange afstanden doen op autostrade, ik heb niets te verbergen en je mag deze steeds komen bezichtigen en test-rijden. Enig minpuntje is dat ie achteraan de bestuurder zetel een klein beetje krasje heeft op de plastic van sofa (kan weggewerkt worden... ) Het is ook een wagen met geen enkele schade aan buitenkant en ook niet binnenkant stoffen zetels zijn perfect instaat. Gebruikersspoor aan de 'pook'. (niet erg beschadigd gewoon gebruikersspoor) krijgt nog een groot onderhoud. heeft veel opberg vakjes : brillenvakje, verlichting achteraan en vooraan, bekerhouders, grote opbergvakken zijkanten deuren, centrale vergrendeling, anticarjakking, eps, koelvak in handschoenenkastje, airco, boordcomputer, mooie radio met mp3 en ipod aansluiting, cd en dvd, ... Buitenkant is sportief, met achteraan de kont lijkt op een BMW serie 1... Heel knappe wagen maar mijn droomwagen is een suzuki. Blauwe verlichting binnenin! (radio, boordcomputer enzo, prachtig!)Aankoopprijs was 9000 euro, verkoopprijs 8700 euro. (bespreekbaar maar alleen een schappelijk bod!) word gekeurd voor verkoop, en krijgt groot onderhoud. Foto's zijn de verkoopsfoto maar het is dat type en zo ziet ie er ook echt uit aan de binnenkant ik kan even geen fotos nemen van mijne zelf mits mijn fototoestel stuk is, maar zo is ie wel, enkel heb je wat kleine gebruikerssporen maar... Perfect in staat.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten