maandag 24 augustus 2009

» Auto b m w 316 i (€ 8.000)

Wegens gebruik van Firmawagen,verkoop ik daarom deze b m w 316 i.Deze b m w heeft alle optie\'s.Ook heeft deze bmw nog andere extra optie\'s.Met afneembare trekhaak,met automatische airco,met allu velgen,met neerklapbare achterzetels,met electrische buitenspiegels,met metaalkleur grijs,met 5 deuren,met boordcomputer,met afstandsbediening,met antidiefstal,met electrisch regelbare bestuurderszetel,met dubbele airbaq\'s,en nog zoveel meer.Kilometerstand is nog maar 127000km.Eerste ingebruikname mei 2000.Ik doe er gratis ook nog 4 goede banden bij met stalen gente.deze banden gebruikte ik als rezerve voor in de winter.Mijn Prijs is 8000 euro.Gekeurd en met Carpas.Ik ben te bereiken op het nummer van mijn g s m 0494/44/57/35/\'
Vanhaverbeke
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten