maandag 17 augustus 2009

» BMW 3 (E36) Cabriolet 318i (bieden)

Model: 3 (E36) Cabriolet Type: 318i 2 deurs Maand/Jaar: 4/1995 Kleur: Blauw Carrosserie: Cabriolet Brandstoftype: Loodvrije Benzine Vermogen (PK): 116 Kilometerstand: 230000 Aantal cylinders: 4 Aantal versnellingen: 5 Aantal zitplaatsen: 4 Aantal deuren: 2 Opties: ABS Alarm Centrale vergrendeling Elektrische ruiten Frontale Airbag Getinte ruiten Licht metalen velgen Mistlampen Stuurbekrachtiging Bij deze verkoop ik mijn BMW 318 I Cabrio De auto heeft 230.000 km maar rijd echt nog super. De reden van verkoop is dat ik hem omgeruild heb voor een grotere auto aangezien ik veel kilometers maak. De auto heb ik zelf altijd met veel plezier gereden en heb er weinig problemen mee gehad. De auto is redelijk full option. Verwarmde zetels Eletrische zetels Zwart leder is echt nog super staat zit absoluut nog zo goed als geen schade aan zie foto. Automatische uitklapbare achterbeugels voor veiligheid Elektrische kap zowel van binnen als buiten nog in goede staat behalve plastiche achterruit die is wat dof geworden Sebering dubbel pijp Kostn +/- 600 euro BMW motersport 17 inch velgen Afnembare trekhaak (kosten +/- 1600 euro) De auto heeft volledige witte pinkers dus ziet er uit als laatste model E36 Nieuwe remmen en schijven voor en nieuwe remmen achter De auto zal zeker nog een zeer lange tijd een perfecte auto zijn om mee te rijden De auto heeft een super fantastische wegligging. Maar jah een BMW is nouw eenmaal een zeer stevig gebouwde en sterke auto. De auto is momenteel niet gekeurd maar zijn laatste keuring is hij vlekkeloos doorgegaan. Aangezien ik de auto altijd goed heb onderhouden zal dat ook geen probleem moeten zijn. De auto staat momenteel bij een vriend zijn garage in oosterhout (NB) in nedeland vlak over de grens. De auto is ten alle tijden te bezichtigen. U kunt mij bereiken op 0475-507815 Mocht de auto verkocht worden boven de 3750 euro doe ik er een kenwood auto cd speler met bleutooth (telefoon via de radio) bij Let op de auto staat ook op andere plaatsen te koop en kan dus eerder verkocht worden.\'
Bas Weermeijer
meer info


5 opmerkingen:

  1. goh Bassie,
    Nog steeds de patser aan het uithangen? Nog niet ontmaskerd als oplichter en lapzwans???
    Hahaha toch leuk om je via internet te volgen. NIks dan slechts. Sommige mensen geven echt niks om hun reputatie!!!

    LOOSER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op een dag loopt hij tegen de lamp ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een fantast eersteklas. Veel praatjes maar niet houden aan afspraken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal,
    Ik zit er momenteel flink mee in mijn maag, kan iemand me info geven over zijn praktijken of die van zijn pa, alles is welkom, wil er van af!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan iemand mij meer vertellen over hem en zijn vader!! Heb er ook problemen mee en wil van ze af en snel

    BeantwoordenVerwijderen