zondag 21 maart 2010

» B M W 316 I Te Koop (€ 9.000)

Wegens dubbel gebruik,verkoop ik daarom deze b m w 316 i.Deze B M W heeft alle optie\'s,ook met allu velgen,met airco,met afneembare trekhaak en nog zoveel meer.Mijn prijs is 9000 euro.Deze B M W is van het jaar mei 1999.Kilometerstand is nog maar 132000 km.Deze wagen rijd zeer goed.Ook is deze wagen goed onderhouden geweest.Met nieuwe remleidingen,met nieuwe pinkers en met nieuwe achterlichten,met nieuwe batterij,met 4 nieuwe banden,met electrisch regelbare bestuurderszetel,met electrische ramen,met kofferverlichting,en ook met binnenverlichting met afstandsbediening,en nog zoveel meer.U kunt mij altijd bereiken door een boodschap achter te laten op mijn g s m .U spreekt gewoon uw boodschap in en dan neem ik wel kontakt met u op om een afspraak te maken om deze auto te komen bekijken.Mijn nummer van mijn g s m is 0491/06/67/16/.Emails worden niet beantwoord,maar onmiddellijk verwijderd. G S M 0491/06/67/16/\'
Vanhaverbeke
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten