zaterdag 6 maart 2010

» Software Chiptuning voor BMW nieuw (€ 248)

OBD Hot Chiptuning voor BMW 1 serie 3 serie 5 serie 6 serie 7 serie X1 X3 X5 Kijk op de website voor alle specifiaties NU AANBIEDING 248,-- op maat geschreven. Hot Chip-tuning voor Bmw! CHIPTUNING: - Chip Tuning, speciaal voor alle BENZINE en DIESEL MOTOREN: - hoog rendement en hoog vermogenswinst Ca. tot 5% en tot 30% ZUINIGER!! - nu al vanaf \'‚¬ 345,- NU AANBIEDING 248,-- WAAROM HotChiptuning De Specialist van Nederland en Duitsland, nu ook in Belgie Al 15 jaar een begrip Rollentestbank in ontwikkelingscentrum in Lichtenvoorde Echte Garantie!! Eigen werkplaats (met software afdeling) Dus de nieuwste technieken Professionele diensten Snelle actie 6 dagen p.w. Service aan huis mogelijk Adverteren met adres vermelding U kunt bij ons altijd terug komen Openingstijden maandag: 11:00 tot 19:00 dinsdag: 11:00 tot 19:00 woensdag: (op afspraak) donderdag: 1100 tot 21:30 vrijdag: 110:00 tot 19:30 zaterdag: 10:00 tot 16:00 Buitenopeningsuren ook mogelijk, bel even om daarvoor een afspraakt te maken Tuning Op Zaterdag of op Donderdagavond ook mogelijk! HotChiptuning Latemdreef 93 B 9630 Zwalm Tel 055 310 600 Fax 055 210 600 mob 0487 620 913 email info@hotchiptuning.com Hot Chip Tuning Hot Chip Tuning is een bedrijf dat zich al jaren bezig houdt met BENZINE en DIESEL Tuning, software uit en in lezen, analyse en problemen oplossen voor de auto industrie. Dit in eerste instantie in het ontwikkelingscentrum in Nederland, maar nu ook in Belgie. Daarom is Hot ChipTuning het vertrouwde adres om de prestaties van uw auto verantwoord te verbeteren. CHIPTUNING OBD-Tuning staat voor: On Board Diagnose tuning. Dit is een nieuwe manier van Chiptuning. Moderne motoren worden computer-electronisch gestuurd waardoor het mogelijk is om deze softwarematig te optimaliseren. Het aanpassen van de software wordt OBD-tuning genoemd en gebeurt zonder onderdelen van de auto te demonteren. Bovendien kan ten allen tijde de originele setting van uw auto gratis weer teruggezet worden. Vermogenswinst: OBD-Tuning resulteert in een vermogenstoename van 20-30% bij turbodieselmotoren of 10% tot 20% bij benzinemotoren. Voordelen 1) Onzichtbare tuningsmethode; de dealer ziet geen verschil tijdens een onderhoudsbeurt. 2) Altijd naar de originele fabrieksinstellingen terug te zetten. 3) Meer trekkracht bij alle snelheden, ook zeer interessant voor trek auto\'s 4) Hogere topsnelheid 5) Goedkope oplossing om meer vermogen uit uw auto te halen. 6) Originele fabrieksgegevens (bijv chassisnummer) blijven op de chip staan. 7) Het brandstofverbruik blijft hetzelfde, in theorie gaat uw auto minder brandstof verbruiken, maar als u meer gebruik gaat maken van het extra motorvermogen zult u ongeveer hetzelfde verbruiken. 8) Bij normaal rijgedrag zal uw auto niet aan meer slijtage onderhevig zijn, mits natuurlijk alle onderhoudsbeurten op tijd worden uitgevoerd. 9) De instellingen van de automatische versnellingsbak worden automatisch aangepast. Maatwerk voor iedere auto Elke injectiemotor is voorzien van een computer-ECU (Electronic Control Unit) die de ontsteking, injectie en lucht- brandstofverhouding regelt. In deze ECU zit een chip die de nodige werkingsparameters voor de motor bevat. Bij ieder type auto zijn deze parameters verschillend.Wij herprogrameren deze chip op maat zodat de motor een nieuw optimaal besturingsprogramma krijgt. Uw auto geschikt voor OBD-Tuning? OBD-Tuning is geschikt voor de meeste, moderne Diesel en Benzine motoren na 1998 en ook zeker voor benzinemotoren met turbo. Twijfelt u of uw auto gebruik kan maken van de OBD Techniek, aarzel dan niet en neem contact op met Hot Chip uning WAAROM TUNEN? Veel mensen vragen zich af waarom je een goed lopende motor moet tunen. En inderdaad is het zo dat het voor uw huidige functionaliteit van uw voertuig niet noodzakelijk is; immers; uw voertuig presteerde reeds voldoende KLOPT DAT WEL; voor wat beteft dagelijks gebruik; JUIST, maar voor wie wat verder kijkt, en bijvoorbeeld denkt aan de vakanties, waar de meeste voertuigen toch behoorlijk op de proef worden gesteld met caravans, boten, bergen, enz, kan tunen middels onze perfecte tuning de uitkomst zijn. U krijgt er gemiddeld 20 % tot 30% extra koppel bij hetgeen inhoudt dat uw auto meer kracht krijgt van \"onderuit\", hierbij wint aan acceleratie-vermogen en zelfs zuiniger wordt in verbruik en dat geld ook voor auto\'s met een wat hogere kilometerstand,na correctie krijgen die weer meer pit. Ook als u het vergelijkt met het aanschaffen van een motor met meer vermogen bij de aankoop van een nieuw voertuig, krijgt u met onze Tuning de perfekte prijs- kwaliteitsverhouding. Gaat mijn auto meer roken cq \"roeten? (Alleen Diesel nee?) Nee; elke tuning wordt individueel op het voertuig afgesteld. de reden voor het aanpassen is dat geen enkele motor hetzelfde is. Met deze afstelling wordt o.a. goed gelet op de roetwaarde van het voertuig. We maken dus geen correctie in de huidige software van auto. We kunnen zelfs stellen dat een goed afgestelde tuning een lagere roetwaarde afgeeft tijdens een verplichte roetwaarde-meeting dan een voertuig zonder tuning. Mocht uw voertuig \"roeten\" dan is het verbruik van uw voertuig wel hoger dan noodzakelijk maar levert het geen extra vermogenwinst op; immers; De brandstof wordt in dat geval niet omgezet in energie die nodig is om deze vermogenswinst te verwezenlijken. Gaat mijn voertuig meer brandstof verbruiken? In de regel is het zo dat een voertuig, voorzien van onze tuning-formule, gemiddeld 5 tot 10 % zuiniger wordt. Reden hiervoor is dat onze tunings- formule het koppel van uw motor hoger stelt en de bestuurder hierdoor eerder kan schakelen. Verder kunt u met minder toeren tijdens een inhaalmanouvre volstaan. Uw voertuig levert als het ware een gelijkwaardige prestatie met minder toeren. Wel is het natuurlijk zo dat wanneer u dit hogere koppel- cq vermogen veel gebruikt (zwaardere rechtervoet), het verbruik zelfs iets zal toenemen. Is tunen schadelijk voor mijn motor? Feit is dat zowel motor en aandrijflijn van uw voertuig zwaarder belast worden. Uw motor wordt hierbij thermisch en dynamisch zwaarder belast, terwijl de aandrijflijn enkel dynamisch zwaarder wordt belast. Gelukkig is het zo dat autofabrikanten tijdens de ontwerpfase van het complete voertuig een zware overdimensionering hebben gehanteerd op de thermische en dynamische belastingen van een voertuig. denk hierbij maar eens aan het rijden van een voertuig, volgeladen met bagage en personen, en voorzien van een (te?) zware caravan, in de bergen, met weersomstandigheden die er niet om liegen. Door deze \"overdimensionering\" zorgt de autofabrikant ervoor dat uw voertuig goed blijft presteren Uit vele testen en praktische inzetten is dan ook gebleken dat een \"getuned\" voertuig niet of nauwelijks meer slijtage ondervindt dan een \"niet-getuned\"voertuig. Onze formules werken verder altijd gasstandafhankelijk, m.a.w.; de tuningsformule wordt pas geactiveerd bij meer als 40% gasstand. Wordt het vermogen niet gevraagd, staat de tuningsformule dus uit! Garantie: 5 jaar op onze tuning formule. Ook mogelijk Garantie (verzekering) - Premie: \'‚¬ 279,- /jaar (tot 2 jaar of 100.000 km) - Premie: \'‚¬ 349,- /jaar (ouder dan 2 jaar of meer dan 100.000 km) - Premie: \'‚¬ 399,- /jaar (4-wiel-aandrijving) Dekking: - Motor: complete mechanise deel. - Automatische / versnellingsbak: alle daartoe behorende delen. - Overbrenging: aandrijfassen met homokenetische kopelingen differentieel. - Elektrische installatie: alle van de aandrijflijn inclusief alle sensoren en actuators.\'
Chip tuner
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten